wtorek, 5 sierpnia 2014

Hej!!

Być może mnie już znacie,może nie. Na yt kryję się pod nickiem "Modelina Passion & Handmade". O tej samej nazwie jest fanpage na fb(pod koniec postu podam linki). Jest to nowy blog,miałam kiedyś stary ale dawno mnie tam nie było więc postanowiłam nowy założyć. Będę tu pokazywać moje wyroby,porady,tutoriale. Mam nadzieję że będzie odwiedzany,bo na poprzednim nikogo prawie ni było. Może teraz coś o mnie.....
Na imię mam Weronika i od około ponad pół roku tworzę różne rzeczy z modeliny. Bardzo interesuję się też ogólnie handmadem i diy. Uwielbiam robić takie różne cudeńka i przydasie sama. Pewien czas temu robiłam domowe kosmetyki,zamierzam po części wrócić do tego. Planuję założyć sklep na Srebrnej Agrafce lub innym np. DaWanda ale już obecnie na fb mam niektóre rzeczy na spr
zedać. Mam nadzieję że mój blog przypadnie wam do gustu.

Fb:
https://www.facebook.com/pages/Modelina-Passion-Handmade/790706184292094?ref_type=bookmark
Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCF1_MOnVZ4baxJ_whvEHwfQ

Kilka moich wyrobów:
Zatyczka do telefonu babeczka:
 Kolczyki pianki:
 Breloczek ciasteczkowy potwór:
 Bransoletka z kokardką:
 Kolczyki herbatniki:
 Babeczka z silikonem:
                                                                                  Pozdrawiam! - Wera

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog pizdrawiam/Olga:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki chociaż na razie jeszcze się nie rozkręcił ;) liczę na to że będziesz czytać w miarę regularnie ;) zrobię chyba coś takiego że za jakiś czas wyróżnie najaktywniejsze osoby w jakimś poście pod koniec roku i dam im jakiś drobny upominek ;)

      Usuń
  2. Ciekawie się zapowiada. Śliczne prace. :))
    /www.martynaimodelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie lepisz. Kiedy nowe charmsy?

    zapraszam do sb www.ffantazjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo bo bd jutro chyba piec nie piekłam wczesniej bo miałam mało nowych rzeczy i się nie opłacało ;)

      Usuń