poniedziałek, 1 września 2014

Nowości(empik+nowe rzeczy rainbow loom)

Byłam dziś w empiku i na takich jakby targach. W drugiej części postu bd nowe rzeczy rainbow loom.
Fimo brzoskwiniowa oraz zestaw 4 kawałków fimo po 25g-zestaw kosztował 29,99zł. Myślałam że bd trochę tańszy ;/
 Mini komódka do decoupag'u i farbka akrylowa.
 Tu lepiej widać jej kolor. Jest firmy stamperia i jest to Lilla KAL17
 Na targach kupiłam takie mydełko. Ręcznie robione,ślicznie opakowane, pachnie jabłuszkowo. Ju kiedyś kupowałam od tej pani mydełkowe różyczki i jak 2 kupiłam to dała mi trzecią gratis <3
 Reklamuję firmę hehe,naprawdę godna polecenia
 Naszyjnik z wieżą Eiffla-jeszcze sb go przerobię-dodam kokardkę,koraliki itp.
 Instrukcja robienia dinosaura i smoka z zestawu fimo
Nowe rzeczy rainbow loom:
branosletki:
 rzeczy z kokardkami:
 na ręce:
 Bransoletka z koralikami:
To na razie tyle! Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz