czwartek, 16 października 2014

Paczka z artais!

W środę doszła moja paczka z artais!Pokażę wam do zamówiłam:

Półfabrykaty(łapaczki,sztyfty,baranki,baza bransoletki charms,2 łączniki nieskończoności)
Zawieszki akrylowe:
Powyżej 4szt.szklanych fiolek z wkrętkami
Pniżej sznurki woskowane:
Zawieszki(8szt.skrzydeł,4szt.widelczyków i 4szt.łyżeczki antyczne)
Powyżej koraliki szklane kulki oraz mix koralików. Poniżej dokładnie co jest w tym mixie.

Zestaw fiolek z ozdóbkami!!
Sorry za jakość ostatniego zdjęcia wstawię potem lepsze.Jestem zadowolona z zamówienia. Pozdrawiam!



2 komentarze:

  1. Zestaw fiolek z ozdóbkami gdzie kupiłaś i ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Anastazja miło mi cię powitać po raz pierwszy na moim blogu ;) Jak nazwa posta wskazuje kupiłam ten zestaw na artais.pl i kosztował on 24,99zł i zawierał on 48 fiolet. Tutaj link:
      http://www.artais.pl/ozdoby_do_paznokci?func=productPage&pid=1033&cid=63&prid=0&wid=139
      Pozdrawiam i zachęcam do czytania bloga ;)

      Usuń