poniedziałek, 17 listopada 2014

Banerek+kilka nowych rzeczy

Jak widzieliście w końcu sprawiłam sb banerek. A to za sprawą Edyty z bloga:

http://modeliniarskie-wariacje.blogspot.com/2014/11/6-teraz-zmieniamy-branze.html

Zmieniłam też kilka rzeczy w wystroju,czyli dodałam "obserwatorów", zakładkę "współpraca",dodałam kolumnę po lewej stronie. Nadal jestem w trakcie ulepszania bloga,nie martwcie się,prędzej czy później pojawi się i ładny szablon. Wiem że dawno nie było nowych wyrobów itp. ale jakoś nie miałam czasu zresztą byłam bardziej właśnie zajęta wystrojem bloga. Ale żeby nie było wrzucę zaległości.
Takie serduszko w dwóch częściach idelane dla BFF lub dla chłopaka i dziewczyny

 Pizza
 Takie mini słodkości na talerzyku(ręczne robionym)
 Kawa/gorąca czekolada z croissantem ;) (też naczynia robione ręcznie)
Sztuczny tunel czyli fake plug ;)
 Halloweenowy torcik dyniowy
I fake plug jak się prezentuje na uchu(sorry za słabe światło ale widać mniej więcej jak to wygląda)
 Pozdrówka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz