sobota, 11 kwietnia 2015

2 małe paczuszki ;3+wielkanocny prezent

Ostatnio widziałam na innym blogu dziewczynę które chwaliła się zakupami na jednej z facebook'owych grup w której różne osoby oferuję sprzedaż półfabrykatów ("Półfabrykaty!!!kupię,sprzedam,wymienię") i sama postanowiłam się skusić i luknąć tam i trafiłam na dobrą ofertę. Od jednej pani kupiłam za 13zł duużo zestaw różnych zawieszek oraz za 3,70 37szt. karabińczyków(będę robić teraz dużo charmsów też na sprzedaż ;p) oraz u drugiej pani mini zestaw złotych półfabrykatów,koraliki przezroczyste oraz mały stojaczek do prezentowania kolczyków(tutaj za wszystko z wysyłką zapłaciłam 10zł). A teraz pokażę wam wszystko z szczegółach ;3
Najpierw to co mnie bardzo mile zaskoczyło to taka śliczna naklejka na kopercie :)

Więc przejdźmy do jej zawartości.Zawieszki nie były wybierane przeze mnie,był to zestaw. Najpierw tradycyjnie zdjęcie grupowe:
 37 szt. karabińczyków(3,70zł)
No i teraz zawieszki: 2szt. zegarów, 2szt.nożyczek, 3szt.aparatów
3 szt. słuchawek, 3 szt. okularów, 2 szt. krzeseł
4 szt. srebrnych i 2szt. antycznych lodzików, ciasto i 2 szt. super babeczek!
3 szt. wisienek kolorowych, 2 szt. srebrnych, 1 szt. maski kolorowej, 2 szt. mask w kolorze starego złota
2 większe i bardziej nietypowe zawieszki od innych
2 a'la bazy kaboszonów, 2 łączniki ozdobne i fajna zawieszka kartka pocztowa(z napisem "i love you")
2 szt. czaszek, 2 szt. królików z "Alicji w krainie czarów", miś i wróżka na księżycu
3 szt.skrzydeł(wcześniej miałam takie same tylko srebrne-z artais), ok 7 szt. łapek "handmade" oraz 7 szt. ślicznych łączników kokardek(planowałam już wcześniej je gdzieś kupić ale jakoś nie miałam okazji)
2 renifery,rower,łapacz snów,ozdobny księżyc
Takie jeszcze malutkie zawieszki.
Teraz czas na drugą paczkę za 10zł. Dostałam też tutaj trochę gratisów ;)
Trochę złotych półfabrykatów,czyli głównie bigle,sztyfty z oczkiem oraz kółeczka montażowe.-2zł

Takie koraliki(zamówiłam tylko te pół przeźroczyste,a te brązowe dostałam gratis)-2zł


taka podstawka za 1zł nie jestem z niej do końca zadowolona bo jest trochę brudna i porysowana,ale strata pieniężna jest niewielka,a już wiem co z nią zrobię ;) ale o tym dowiedzie się niedługo na moim kanale.
Koraliki które dostałam gratis

 Białe "pastylki"
 I taki mix różnych
A teraz wielki finał(xD) czyli co dostałam od siostry na Wielkanoc ;)
Są to stojaki na biżuterie. Jeden mniejszy na parę kolczyków do robienia zdjęć,oraz drugi duży na jakieś targi do sprzedawania biżuterii. Jest w nim 120 dziurek czyli na 60 par kolczyków ;) Jara mnie to,w końcu mam własny stojak i jestem już + dalej do sprzedawania biżuterii na różnych imprezach okolicznościowych i targach.
Na kolczyki
Duży(nie zmieścił się w kadrze!)
Bardzo się z niego cieszę, na pewno będzie mi dobrze służył ;)

A teraz jeszcze coś co kupiłam przed świętami w hurtowni. Takiej z różnymi domowymi i kuchennymi rzeczami ;p Kupiłam foliowe(szukane przeze mnie już od pewnego czasu)rękawy kuchenne do wyciskania silikonu oraz w zestawie były też 3 końcówki(jedną mi nieprzydatną oddałam siostrze),zatyczka oraz taki jakby zacisk to rękawu.


Na dziś to chyba tyle. Cześć!

6 komentarzy:

  1. Super paczki! Strasznie dużo zawieszek! A te stojaczki do kolczyków są bardzo fajne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się przymierzam do zakupu na tej grupie, aczkolwiek nie znalazłam jeszcze ciekawej propozycji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile zawieszek :O ♥ Suuper!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne paczki! Twój kanał powinien się nazywać raczej "Wera-łowczyni okazji" :D

    OdpowiedzUsuń