poniedziałek, 25 maja 2015

Babeczka poziomkowa+info

Hej Kochani! Przepraszam strasznie że wieki nie było postów i za szybko nie będzie a właściwie...Nie miałam czasu bo mam dużo nauki ale jak tylko będzie klasyfikacja i wgl to będą często posty i postaram nadrobić się zaległości. I zacznę dodawać posty z pojedynczymi wyrobami jak na wielu blogach. W tym dodam poziomkową babeczkę którą udało mi się dzisiaj zrobić.(sorry za tła ale babeczka jest nieupieczona,a nie miałam za bardzo innego,lepszego miejsca).Planuję zrobić kilka podobnych w tym deseniu(z kremem+dodatki ręcznie robione).



12 komentarzy:

  1. Jaka śliczna! <3 czym zrobiłaś kremik? ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już myślałam że nie skomentujesz,a jednak ;)
      tak myślałam że pojawi się to pytanie ;p z modeliny jest ;p
      i dziękuję <3

      Usuń
    2. Świetny efekt! :3
      Haha, ja nie skomentuje ? :D

      Usuń
    3. no bo kilka dni był już post a Cb ani widy ani słychu ale jednak jesteś więc się cieszę :D

      Usuń
    4. zasługa szkoły :c = zero czasu... :/

      Usuń
    5. wiem znam to właśnie dlatego nie ma często postów i wgl...ale dzisiaj idę odebrać paczkę z "coś słodkiego" więc post prędzej czy później pewnie będzie. I niedługo będzie też post z zamówieniem i z opinią dziewczyny która te rzeczy dostała. Będzie to zachęta na kupowanie u mnie,zresztą że będę chyba przez wakacje zbierać na lepszy aparat do robienia zdjęć,a dla was to też ważne czy ładne zdjęcia są i filmiki

      Usuń
  2. Jaka cudna :) Fajnie ci wyszedł ten kremik ^^

    OdpowiedzUsuń