środa, 9 grudnia 2015

Różne nowości u mnie ;)


Niedawno zrobiłam moje pierwsze zamówienie na stronie GymHero. Bardzo ich lubię i ciągle śledzę,a gdy wyszedł miętowy shaker to od razu się w nim zakochałam i musiałam go mieć.Kosztował 30zł,ale czasami można trafić na różne promocje. Jest on z motywującym białym napisem "Never give up" i ma ślicznyyy kolor <3.

 Ma on pojemność 700ml. W środku ma też takie sitko gdzie np.można położyć cytrynę żeby mieć wodę cytrynową ;)
 Jest on z firmy Shaker360
 Jestem z niego bardzo zadowolona ;)


Do każdego zamówienia są również gratisowo dodawane nalepki. Ja dostałam różową "be strong girl",z makaronikami(dobrze trafili bo jestem fanką makaroników) "calories don't count on the weekend" oraz "lift bitch".

I też karteczka z motywującym tekstem.


Na folii bąbelkowej w którą był opakowany shaker była równiej inna naklejka z napisem "work for it",która również bardzo mi się podoba ;)


Również niedawno(chyba 2 tyg temu) byłam w moim mieście na targach biżuterii. Kupiłam tam kilka rzeczy. Najpierw kółeczka do breloczków z których jestem zawiedziona. Wzięłam je bo miały oryginalne kolory,ale był to błąd a w dodatku kosztowały 2zł. Z każdym jest coś nie tak.

 Złoty:nierównomiernie nałożona farba
 Srebrny:dziwnie złoty koła w zagłębieniach
 No jedyne antyczne koło jest z miarę w porządku.

Natomiast bardziej udane zakupy na tych targach to była śliczna miętowa bransoletka i frędzelki. Bransoletka kosztowała chyba 8zł.





A frędzelki w pięknych żywych kolorach 2-3zł z tego co pamiętam.



A to jest świeczka,którą tam kupiłam mojej przyjaciółce na urodziny. Jest robiona ręcznie i ślicznie pachnie pomarańczą. Prezent jej się bardzo podobał ;)
Jeszcze pokażę wam 2 małe pamiątki z Warszawy,w sumie z października ale lepiej później niż wcale ;p Byłam na targach drukarek 3D i właśnie takie urocze wydruki udało mi się zgarnąć.
Czy ten koliberek nie jest cudowny?I ten jego śliczny żywy kolor <3
 Duszek też niczego sobie ;p
 A tu modelinowa propozycja dla was. Stare tusze oczyśćcie skrupulatnie z resztek tuszu i używajcie do teksturowania modeliny ;p Ale uwaga,bo czyszczenie wcale nie jest takie proste ;/ i najlepiej żeby szczoteczka była twarda,nie silikonowa.

W tym poście to na tyle ale będzie w 2 poście część 2 ;)


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. hehe dzięki xd a tak w ogóle to w chwili pisania tego mojego komentarza jest to ogólnie 200 komentarz na całym blogu ;p a w tym najbardziej twoja zasługa,bo jesteś u mnie swego rodzaju top komentatorką ;)))

      Usuń
    2. Wow, 200 komentarzy! :D Prowadź bloga dalej bo jest super i często tu wpadam :)
      P.S. Dziękujee <3 :D

      Usuń