niedziela, 21 grudnia 2014

Paczka od Artsigner

W ramach "koła wymiankowego" dostałam super paczkę od Artsigner.Link do bloga jest na pasku bocznym mojego bloga.

Pokażę wam co dostałam ^^ Było zapakowane w pudełeczko ozdobione świątecznym papierem do pakowania.


Były 3 "pakunki":czekolada truskawkowa,rzeczy,a w tym plastikowym pudełeczku słodki miś
O taki:

No to teraz przejdźmy do głównych,najfajniejszych rzeczy ;3
granatowa wstążka:
 duuużo sznórków woskowanych(dosyć grube w porównaniu do tych mioch cieniutkich z artais)
 5 baz do pierścionków,bigle,szpilki
 Etykietki i patyczki fimo(na koniec postu dam ich zdjęcie gdzie widać ich wzory)
 Szkiełko do kaboszona i duuużo zawieszek z których się baaardzo cieszę!(m.n.serduszko,dużo serduszek "made with love",2 koniczynki,łapki handmade)

No i dosyć sporo łańcuszka kulkowego razem z "końcówkami".Przyda mi się bo zawsze brakuje mi łańcuszków do naszyjników.
No i te wzory patyczków fimo i etykietek
Od lewej:kwiatek,truskawka,arbuz,motylek,ogórek.
 Etykietki:pepsi,cola,frugo i nutella.
No i na sam koniec zostawiłam śliczne wyroby. Są to babeczki z silikonem-zawieszka charms i naszyjnik




Jest naprawdę śliczna ;3

Już mam zdjęcia na kilka przyszłych postów więc warto obserwować żeby być na bieżąco. Zabrałam się dziś do pracy z silikonem(robienie prezentów),ale szczerze mówiąc jestem wykończona. Silikon odmawiał mi posłuszeństwa,nie chciał się łądnie układać,końcówka do kremu ciągle odpadało,wszystko było ubabrane w silikonie.....ale cóż....jutro czekam mnie znowu to samo. I będę też jutro robić prawdopodobnie ciasteczka cynamonowe ;3 Pozdro!
A i P.S. pod choinkę dostaję w prezencie super paczkę z Kreatywnego Straganu! Więc prędzej czy później będzie o tym post na blogu,a może nawet filmik na YT.

1 komentarz: