wtorek, 9 grudnia 2014

Prezenciki ;3

W ostatnim czasie były różne imieniny i urodziny różnym osób z mojej rodziny więc nie obyło się bez robienia prezencików. Pokażę więc wam co miałam dla nich przygotowane.

Dla mojej siostry ciotecznej:
Kolczyki różyczki(kolor fimo blue agat):
 Kolczyki babeczki

 Następnie dla drugiej siostry ciotecznej(a dokładnie żony brata ciotecznego)
Wszystko już spakowane w woreczek z organzy(kupuje je w chińskim):
 Kolczyki różyczki(kolor fimo biały brokatowy)
 Bransoletka(zdjęcia można powiększyć po kliknięciu)


No i 2 pary kolczyków dla cioci na imieniny,z koralików nie z modeliny bo miałam mało czasu a akurat nie piekłam modeliny,a dałam 2 pary żeby przynajmniej jedną trafić w kolor. Finito obydwie się równie podobały cioci ;)
w woreczkach:
 Czarno-czerwone
i zielono przezroczyste ;p

Mam nadzieję że się podobały rzeczy,napiszcie sądzicie i obserwujcie bo jak już wiecie jeśli do siąt uwiniecie się z 15 obserwacjami to zrobię mini rozdanie(do wygrania moja biżuteria i przydasie). Pozdrawiam!! <3

P.S. różyczki i podstawy babeczek są z foremek. tak to wszystko było robione ręcznie(oprócz jakiś ozdób mikrokulek itp.)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz