wtorek, 13 stycznia 2015

Świąteczne wyroby ;)

Tak wiem że jest już dawno po świętach,ale nie miałam zbytnio czasu pisać tego posta. Nie będzie tych rzeczy dużo,chociaż zdjęć trochę.
Tutaj takie zwykłe charmsy,pojedyncza laska i gwiazdka. Bardzo podobają mi się przenikające kolory w gwiazdce z tego co pamiętam użyłam tak czerwonej i białej brokatowej fimo.

Zawieszki donuty,wszystkie zrobione w dość podobnym stylu(donut+koralik).Od lewej:donut świąteczny z ugryzieniem i niezbyt udaną polewą;zwykły donut choć jak dla mnie dzięki temu serduszku jest bardzo uroczy i w łądnej kolorystyce;na trzecim chciałam spróbować na polewie zrobić efekt "pajęczynki" a przez mikrokulki niezbyt go widać.


No i teraz czas na według mnie najbardziej udane świąteczne wyroby czyli 2 pary kolczyków.Babeczki i laski(!).


Nie wiecie nawet jaki problem sprawia mi zrobienie listków jemioły xd tutaj zrobiłam akurat takie zwykłe i myślę że nie wyglądają aż tak źle.


No i laski z których jestem bardzo zadowolona ;) A wam jak się podobają?(tak wiem że bigle są w złą stronę jeszcze to zmienię)


Tutaj zrobiłam już inne listki niż przy babeczkach.


I tu pokaże trochę śmieszną rzecz czyli wynik złości na silikon który odmówił mi posłuszeństwa i nie chciał się układać na babeczce. No to się wściekłam i BAM!

Na szczęście po zaschnięciu silikonu podstawa i serduszko wyszły bez szwanku z tej sytuacji.


To już tyle w tym poście dam wam tylko jeszcze link do fajnego przepisu z którego ostatnio zrobiłam pyszne ciasto mianowicie bananowe z nutellą. Pycha polecam ;p

http://nikolodkuchni.blogspot.com/2012/10/ciasto-bananowe-z-nutella.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz