piątek, 24 lipca 2015

Wakacje,info,niespodzianki,kilka zdjęć

Dzisiaj bardziej post informacyjny tyczący się i bloga i YT(bo jakby nie patrzeć są trochę ze sobą powiązane). Niedługo,w niedzielę za tydzień wyjeżdżam z mojego miasta na wakacje. Jakby nie patrzeć modeliny ze sobą nie zabiorę. Lecz przemyślałam wcześniej sprawę i sądzę że filmiki(i posty na bloga będą się pojawiać) a przynajmniej 3 na YT. Cóż to będzie? Może nakręcę jakiś vlog wakacyjny,napewno też jeden TAG już wiem jaki :P ,lecz nie będzie to główny gość programu. Otóż gdy będę poza domem nakręcę wam Słodkie Testy Wery ;) Jeśli jeszcze nie wiecie co to,to jest to moja nowa seria na YT gdzie testuje różne, zagraniczne rzeczy(słodycze póki co). Jeśli widzieliście Unboxing paczki z coś słodkiego to między innymi rzeczy stamtąd pokazuję w filmikach. Jeden film mam już nagrany,ale wymaga on obróbki,ale być może uda mi się go wstawić w tamtym czasie,jeśli nie uda mi się też wstawić charms update to wezmę go sobie na pendrivie. Będę testować też inną rzeczy z tamtego sklepu,które wymaga mikrofali,której w domu nie mam,więc będzie to świetna okazja. I uwaga,uwaga,będzie też japoński zestaw ;) Sam proces będzie w zdjęciach, lecz Słodkie Testy Wery  muszą być więc na koniec tego zrobię krótki filmik jak to próbuję ;) Jak widzicie,nie musicie się martwić że o was zapomnę,wręcz będę mieć dużo do roboty. Lecz to nie koniec niespodzianek. Na moim kanale w najbliższych dniach pokaże się filmik z konkursem! Już od dawna go planowałam i w końcu się do tego zebrałam. Jest on z okazji 400subskrybcji. Na bloga idzie wam trochę gorzej,bo tylko 19 obserwacji...Mam nadzieję że trochę was to przybędzie, bo staram się jak mogę, by ten blog był dosyć fajny....
Niedługo w moim mieście jest Carnaval Sztukmistrzów, gorąco polecam :)))

Chyba z dzisiejszych info to na tyle mam nadzieję że się nie zanudziliście xd wrzucę wam jeszcze kilka fotek które mam pod ręką :P
Trochę kwiatków z balkonu xD

Trochę wyrobów(te co widzieliście wcześniej w innych ujęciach+te co nie widzieliście)
2 lody arbuzy "oszronione lodem"("zamrożone")

Pucharek z lodami,kremem i truskawką/poziomką

 Jeżyna(zrobiona z dużej ilości kuleczek uff..była dosyć pracochłonna)
To już widzieliście,lecz pojedynczo,a tu mamy grupowo xd
No i torcik w wersji Pizapowej...naprawdę lubię ten program, można w nim tworzyć śliczne mianiaturki do filmików i nie tylko ;P
A teraz ta niespodzianka,czyli zdjęcie japońskiego zestawu,który będę na tych wakacjach robić :P Nie mogę się doczekać. Jest to nowa wersja gdzie prawdopodobnie jest taka tacka na donuty jak narysowana na opakowaniu.



Już niedługo nowy post! Papa- ♥Wera

7 komentarzy:

  1. Jeju nie mogę doczekać się filmiku z tym zestawem! Wyglada na prawdę ciekawie :D I śliczne wyroby, ten pastelowy torcik *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalejesz! :D Rozkręcasz się! Super, czekam, czekam!! ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Haa ta jeżyna świetna, torcik też :D Kiedyś kupiłam sobie podobny zestaw, lecz słony. Nie polecam. Ale pączki? Mogą byc dobre, czekam na film ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) a jaki zestaw jadłaś? hamburgery?takoyaki? :P
      sama nie mogę się doczekać aż będę robić ;)

      Usuń